joo onhan toi "huvittavaa" että lapset tykkää hirviöistä sen sijaan että pelkäsivät niitä

Miten joku 7 levelinen pelaaja voi tietää että olen spämmännyt jotain ryhmää?.. vai tietääkö koko Hervannan mystic pelaajat että olen jokin spämmäri.. itse rikkovat käyttöehtoja whatsappissa. kun Eu säännösten mukaan K-16... vai luulikse että se siinä fb -ryhmässä johon liitin sen.. no mutta ihan sama!
"Tässä ryhmässä on lapsiakin." WTF! elämä ei ole elokuvaa jossa on ikärajat ja käyttoehdot ei ole vanhemmille jotain suosituksen kaltaisia, vaan noihin on syynsä. Ne kerää tietoja. noi firmat.. Oli sit miten vaan pg3, mutta kuka tahansa 3v pystyy sen lataa android kaupasta - sitä eivät saa käyttää vain..
!

Ei saatu kolmen monnin vaikeustasoisista keltaista eeveetä kaatuu raidilla, vaikka meitä oli "kolme" siinä.. yyhyyyy... ja se kamu nappasi jigglypuffin siitä salin vierestä ja laittoi sen saliin puolustaa kun se oli sen vahvin monni siihen mennessä. Jotkut sukulaislapset pakottanut sen pelaa.

Satuin löytää oikeasti jostain kirjan välistä oli tippunut lattialle mun 18-vuotis synttärikortti ja sen spämmäsin viimeisenä tekonani sinne ryhmään kun siinä oli niin hieno juttu täysi-ikäisyydestä?

Enimmäkseen yritin kerätä itemeitä, palloja ym mutta kaikki vaan päätyi loppumaan. Se tunne kun vika ultrapallo ei osu johki ötökkämonsteriin. perkuleen weedle. joku bugi sentään että heiluisi sen muutaman kerran, onhan se noloa... tänäänkin ostin itse asiassa 100 coinsia että pystyin liittää mun kakkospelin siihen raidiin MUTTA siltikään ei ehtinyt kaataa sitä nöööyyyyh. Kauhea pettymys.

Otin koirankin sisältä sit mukaan piereksimästä (käännyin nopeeta kotona kun akku oli vähissä, jäi juttelee jollekin siihen torille) ja puoliso tuli kotiin ja käytiin kaupassa ja sit se mun koulukaveri vihdoin lähti menee kuljeksimasta vietyään tölkkejä

Siinä ei ollut ketää pelaas ku olisi voinut/pitänyt ja silti meidän monnit on jo varmaan kaatuneet tuolta. Ärsyttää jos joku spooffailee itsensä meidän saleille? No mut oli ne jokusen tunnin siellä, että ihan sama kolikoiden suhteen lopulta. Vajaa 80 coinsia päätilillä ja viiskyt kakkostilillä eiku toisinpäin nooooh ihan sama. Aina mä teen kaiken täysillä kuin rehdin suomalaisen kuuluukin


Kait tuo meni jalkapallokisoja seurailee. Kolme horoskoopiltaan lohikäärmettä siinä <3 Mä olin aikas muikeana ja hymyilytti se. niin ja poikkelisboy koissu tokkiinsa hän ekstrana.

Paistetaan pannulla jotakin lihoja vain ja keitetään perunaa niin lähteis nälkä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!

Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)