Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!

 Päädyin takas kahden puhelimen loukkuun, että voin vaihtaa pokemoneja itseni kanssa. Ostin tilinkin uuden playerauctions sivuilta, johon joku oli kerännyt pari axewta. 7 dollaria kyl hyvin käytetty vaihteeksi. Tilasin eSimmin mun iphone SE 2020:seen sekä hitaan nettiliittymän tota toista laitetta varten joka on joku 99e huawei.

Olen vieläkin 40 tasolla kun ei onnistu raidit. Tai onnistuisi jos ostaisi ne kolkyt etäraidipassia.

Kävin hakemassa kaupungilta postista joululahjoja, silmänpaineet katsoin samalla ja subissa leipää ja kahvi. En voittanut yksin kolmen tähden raidia mikä oli joku Marowak, loppui aika vaikka väistelin kahdella pokemonilla.

Ei kai täs mitään erikoista muuten. En tunne olevani hardcore pelaaja. Casual en ole kun aloitin niin aikaisin ja yksi vuosi kävelin monta kilometriä lähes päivittäin pelaten jne mutta on siitä haittaakin mitä enemmän pelitunteja tulee. Aloittelijat tuurilla vetää ne pokemonryöväri Gruntit alas helpommin.

Mulla ei ole Pokemon Shieldiin sitä tundra lisäosaa. Pokemon Home on kyllä. En ole päässyt Pokemon Questissa läpi kuin yhden tason Mewton voittamisen jälkeen. Siinä pokemon hampaidenpesu "pelissä" en päässyt läpi koska mulla on sähköhammasharja. Vai mistä se olisi tunnistanut liikkeet. Sitten tietty Pokemon Café aloitin ja en nyt muista sainko Celebin auttelee, mutta käytin siihen rahaakin siinä aluksi kun aina jumittaa joku juttu...

En ole ihan varma onko mulla Bingo vai Uuno pokemon pelien peluussa... mieluummin sitä rakentelisi Harry Potter 3D palapelejä, pelaisi Catania tai tietovisaa, jotain muumeja emt... oltiin kaverin kanssa Sokoksen kirjaosastolla ja se osoitti mulle kaikki Peppa possu kirjat ja jutut... he he todella pistävää huumoria kiitti vain. Olen 32v.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)