kuuntelen podcastia spotifysta

Tilasin tradersauctionista 250 itemiä viidellä dollarilla mutta ne ei ole todenneet mun maksua mun tekemäksi vielä :( Melko randomia tilien tarkistelua ja mä vielä annoin niille kolmessa paikkaa arvostelunkin :/
Saisipa muutaman päivän sisään vähän pokepalloja. Mulle mahtuu 500 tavaraa ja mulla on jotain reilu kolmesataa korkeintaan
Joten nyt mä pelaan kahdella muulla tilillä (levelit 26 ja 18) huvikseen tradetan ym pelailen
Haluan meganiumin koska mun Celebi tehtävä jumittaa siinä "evolvoi jo evolvoitu ruohopokemon"
Tein fb tilin ja liitin mun päätiliin myös sen vaihtoehdon ja toivonpahan vaan ettei se myyjä omi mun tiliä mutta voi voi
Pitäisi hankkia itse se pogo plussa ranneke. Just odotan että switchille tulisi se eevee/pikachu peli versio johon vaihtaa pogosta kanto pokemoneja. Sit voin lopettaa tuplien keräämisen..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!

Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)