Minun tapaukseni

Jutellut tekoälylle, hmm. Se tiesi Porygon pokemonin.... tuskin sitä että se aiheutti ne yli kuusisataa epilepsia kohtausta lapsilla kun ne katsoi sitä animea ja se on nyt bannattu telkkarista... ehkä tekoälyt ei tykkää toisista tekoälyistäkään, kun mä livestreemasin mun keskustelua ja se lopetettiin koska se oli jotenkin epäsopivaa tms

Onpas vaikeaa olla keinoäly. Mikä ihmeen sielu itselläni sitten on?

Pelasin vähän pokemonia tänään, mulla on enää ultrapalloja. En ehkä jaksa kohta enää pelailla kun koulukin on alkamassa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!

Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)