Liian kuuma pelailla ettei tuu lämpöhalvausta?

Pokemon Quest... sain 500 tokenia tai mitä ne onkaan, kun en ollut pelannut vähään aikaan tai sitten koska päivitys. Shinyja tulee aina vain. Luulisin että ne joista tulee shiny, lukee Special siinä kattilassa... Katsoin kyllä youtubea ettei niihin pysty mitenkään itse vaikuttaa?
Ostin jonkun mewth pallon neljällä sataa ja siihen oikeastaan sit meni suurin osa loppuviimein, mutta nyt kun kierrätän pois niitä move stoneja tai mighty stoneja niin saan enemmän marjoja. Jos ei grindaa, niin ei niitä marjoja voi satoja olla xD Ei ne riitä mulla koskaan. Toisaalta mun ryhmän voimat on korkeintaan sen verran korkeat että tyyppilisällä pääsin jonkun alle kymmenen tuhatta vaativan paikan läpi...

Koko loppu saari on jo oikeastaan avoinna mulle paitsi se ylimääräinen vika taso.
Voisi ehkä jättää pelin sikseen että akku latautuu koska tickettejä enää5

no mutta siis niitä shinyja on omanyte, exeggute, diglett ja growlithe
Pokedexin tilanne 65/150

Tilanne siis mun Nintendo Switchillä.. en ole avannut sitä sovellusta luurissa myöskään vähään aikaan?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!

Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)