Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)

Pari miljoonaa exp. pistettä vielä tasolle 39. Tänään tuli yksi (koulukaverini) ultra friend josta sai sata tuhatta expaa.

Olen ajatellut laajentaa sali aktiviteettia pariin muuhunkin lähisaliin. Aurinkovoidetta vain lisää olkapäihin ja loppuun kopsotella kenkiä, mekko päällä rauhassa kuin tänäänkin. Se pokemoni on Muusalla vieläkin. Vasta neljäs kultasali koko pelin aikana mulle. En ole mielestäni paljoa tapellut raideilla tai kerännyt kolikoita

Vasta viikko sitten käytin parisataa tuhatta tähtipölyä pokemonien uppaamiseen... sitä on nyt nelkyt tuhatta taas.

  • Keltaiset on spooffereita, 
  • punaiset laittaa jotain "voimakkaita" kivi&tappelu pokemoneja saleille, ja 
  • siniset taas ei käytä marjoja... 

  • =>yleistykseni pelaajien tiimivalinnoista

Naurakaa koska se on totta.

Ostin liidelistä pähkinöitä (cashew&karpalo) sekä tsaziki sipsejä ja jäden. Lämmin vesi loppui pullosta ennen kotiinpääsyä. Ei tuolla kyllä ole satanut vaikka sää pelissä nyt väittää mitä tahansa. Aurinkoista, sekä varjossa varjoa. Näin pitkästä aikaa squirtlen sekä horsean kun lähdin kotoa. Innostuin kunnes muistin että horsea ei ole lohikäärme tyypin otus. Niitä on löytynyt vähiten.

Mitalien mukaan olen eniten löytänyt normaalityypin pokemoneita eli olen schoolkid.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!