Roskapokemon ei ole dexissä tai siis meltanit on

Liityin Tampereen pogo Discord ryhmään. Kävelin eilen community day:na 6 kilsaa. Kaappasin noin sata torchiciä ja kaksi oli shinya. Tein kaikki "kerää 3 torchicia" tehtävät jotka tuli vastaan. Siis jokaiselta Hervannan stopilta melkein. Eipä ollut muutakaan. Pelailin itse asiassa kahdella puhelimella.

Tässä välissä on mulle lahjoitettukin pogo tili. Sieltä tuli paljon luckyja. En näe hohtoa lucky pokemoneissa niin kovasti, kun niiden cp on minulla ainakin matala vaikka iv:t olisi miten hyvät.

Olen nähnyt ja kerännyt alle viisisataa erilaista ja 1050 mahtuu poksuja tällä hetkellä kassiin.

Olen ollut jo kaikilla kolmella erikoislurella ja minulla on Leafeon jolla on kukkia otsalla sekä shiny Glaceon. Tuli niistä eevee karkeista jotain hyötyäkin.

Oho, saanut kuusi uutta kaveripyyntöä kakkostilillä. Se tekeekin jo kohta viiskyt kaveria. Kukaan ei vaan ikinä avaa mun lahjoja. Että voisin lähettää lisää. Päinvastainen ongelma mun päätilillä, etten ehdi kaikkia lahjoja availee täydet 20/pvä.

Mulla on ex raidi passeja tullut pitkästä aikaa, mutta en pääse taaskaan. Viimeksi oli äitienpäivä, nyt valintakokeet.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!

Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)