jääpalloonjääpalloon jes kiiitoooos

Joka päivä mulla on suurin syy ihan eri pelata pokemon go:ta. Eilen se oli kävely, tänään se on evolvaaminen. Huomenna se voisi olla muuta. Tärkeintä että pelaa... kaikki lähtee samalta viivalta. Monihan lopetti jo ennen kuin pokemonien generaatio kaksi tuli peliin. Valittaminen turhasta ärsyttää enemmän kuin tietämättömyys. Pientä kikkailua tuossa riittää, ja lopputulos on sama. Ei ole mitään lopputulosta, ellei satu pelaamaan "läpi" ja päädy sinne tasolle 40 jossa vaiheessa alkaa varmaan jo täyttyä mahdollisuudet löytää lisää jos dexi on täynnä mutta tuskin sekään montaa estää.

12 rare candya
6-7 kaikkia eri kehitystavaroita
1 ex raid passi ensi viikolle (sain mewton tänään, jäi excellent curveball heittoon kolmanneksi vikalla pallolla)
sekä kaikkea muuta tallessa

eikä lähelläkään kuuttasataaviittäkymppiä vielä pokemon tila, vaikka mulla onkin 25 Mr. mimeä (ja yli 200 mr.mime karkkia joilla tuskin mitään ikinä tee)

Vanhin pokemon minkä olen kaapannut on jostain syystä hitmonlee??? häh? Sit on perus vaporeonia ja venusaur, mutta häh scytherkin vielä?? 17. 7 2016 muka. Olenpas pannut lihoiksi monneja jos olen pitänyt vain nuo ..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tosi kuin vesillä selvä mutta juokaa limsaa...

Mistä pokemon seikkailuista haluatte kuulla!

Elävä dexi sekä tuplia tekee noin reilu tuhat poksua (eli olen laittanut lihoiksi tusina tuhatta poksua ja yli...)